Strona główna / Aktualności / Serwisy Mitsubishi Japan Motors z pięciogwiazdkowymi certyfikatami jakości obsługi

1 września 2023

Serwisy Mitsubishi Japan Motors z pięciogwiazdkowymi certyfikatami jakości obsługi

Serwisy Mitsubishi Japan Motors z pięciogwiazdkowymi certyfikatami jakości obsługi
Serwisy Mitsubishi Japan Motors w Bielsku-Białej i Sosnowcu otrzymały najwyższe oceny w badaniu satysfakcji klientów – Customer Satisfaction Index (CSI). Cenne, pięciogwiazdkowe certyfikaty najlepszym z najlepszych wręczał Sławomir Smolik, Regionalny Kierownik Posprzedaży Mitsubishi Motors w ASTARA Poland.

Paneuropejskie badania zadowolenia klientów z jakości obsługi w serwisach Mitsubishi przeprowadziła firma badawcza InMoment. Objęły one aż ponad czterdzieści tysięcy klientów marki. Skala badań jednoznacznie pokazuje więc, jak wielką wagę Mitsubishi Motors Corporation przywiązuje do satysfakcji klientów. W tym miejscu gorące podziękowania należą się wszystkim osobom, które zgodziły się na udział w badaniach i odpowiedziały na ankietę. Z kolei pracownicy serwisów Mitsubishi Japan Motors dziękują za najwyższe oceny, jakie im ankietowani wystawili.

Przeprowadzane badania satysfakcji z obsługi, jaką zapewniają serwisy Mitsubishi, są bardzo szczegółowe. Bo takie być muszą, jeśli mają prowadzić do wniosków, które uczynią obsługę w stacjach z logiem Trzech Diamentów jeszcze lepszą. Przedstawicielom marki na pewno zależy, by klienci mówili o niej, że jest diamentowa. Ankieta zaczyna się od oceny łatwości umówienia się do serwisu. Badani wystawiają noty za chyba wszystkie obszary obsługi. Są wśród nich zarówno obszary, które należy określić twardymi, jak zaoferowanie samochodu zastępczego, są też obszary miękkie, jak życzliwość pracowników. Klienci oceniają czas oczekiwania, informowanie o szacowanych kosztach, a nawet zaoferowanie opcji finansowania usługi.

Nie ulega wątpliwości, że wyniki badań są dla firmy doskonałym narzędziem do motywowania autoryzowanych stacji obsługi do jeszcze lepszego działania. Jednocześnie pomagają w opracowywaniu programów systematycznie prowadzonych intensywnych szkoleń, na co szczególną uwagę zwrócił Jacek Wichowski, kierownik działu serwisu w polskim oddziale Mitsubishi Motors.

Więcej szczegółów na stronie Mitsubishi Japan Motors.

Podoba się? Udostępnij:

Powiązane artykuły

Działania ESG

Dobiega końca dziewiąta edycja naszego holdingowego programu, a wraz z nią czas na podsumowanie wyjątkowych inicjatyw, które #Pozytywnie Zaangażowani zrealizowali. Tym razem było ich aż siedem – różnorodnych, wartościowych i pełnych pozytywnej energii! Projekty były realizowane w różnych miejscowościach, a ich…

24 marca 2025

Trzy różne samochody do wynajmu - widok z góry. Traficar na godziny - nowa oferta na krótkie wypożyczenia auta

Aktualności

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, Traficar – lider carsharingu w Polsce wprowadził ofertę – „Na godziny”. Nowa propozycja łączy zalety dwóch form użytkowania samochodu – wynajmu na kilometry i wypożyczenia auta na doby. Łączy korzystnie, ponieważ jest przygotowana pod popularne wypożyczenia na czas do trzech godzin.

10 marca 2025

PPrzekazanie kluczyków do samochodów. Suzuki Japan Motors partnerem Blind Football Poland. #Holding1ESG

Aktualności

Holdingowa sieć Suzuki Japan Motors kontynuuje współpracę z Blind Football Poland, organizacją, która udowadnia, że ograniczenia istnieją tylko w głowie. Razem tworzymy drużynę, która łączy ludzi, przełamuje bariery i inspiruje do działania. Na nowy rok i nowe działania wzmocniliśmy zespół kolejnymi samochodami Suzuki.

11 lutego 2025

Aktualności

Kameralne osiedle w sercu zielonych Bronowic, o nazwie CLOU Lindego, to kolejna krakowska inwestycja Megapolisu. Osiedle, na którym powstanie 127 mieszkań o powierzchniach od 27 do 122 m², będzie idealnym miejscem dla osób ceniących sobie spokój i ciszę, ale równocześnie chcą korzystać z komfortu życia w mieście. Cała inwestycja ma być oddana mieszkańcom w pierwszym kwartale 2026 roku.

30 stycznia 2025