„Mitsumaniaki Dzieciom” to inicjatywa, której celem jest spełnianie marzeń nieuleczalnie chorych dzieci z polskich hospicjów. Chodzi o realizację nawet tych najdrobniejszych pragnień, bo dla podopiecznych hospicjów ważny jest każdy uśmiech i każda szczęśliwa chwila.
Jako Marketing Team Grupy PGD z Mitsumaniakami współpracujemy od 11 lat. W początkowym okresie wspieraliśmy tę inicjatywę logistycznie użyczając samochody i pomagając w rozwożeniu prezentów. W 2019 – dzięki środkom z budżetu CSR – skala pomocy została znacznie zwiększona – zakupiliśmy 59 prezentów dla podopiecznych Hospicjum Świetlikowo w Tychach i Hospicjum „Promyczek” w Otwocku. Czy akcję można określić skuteczną? Czy była sukcesem? Jeżeli znajdziemy metodę na określenie wagi uśmiechów dzieci, uczucia pokrzepienia rodziców i osób prowadzących hospicja, którzy widzą, że w codziennej walce nie są sami, to zapewne będziemy w stanie wyliczyć i powiedzieć, że akcja takim była. Gdyby udało nam się również wyliczyć poczucie solidarności i satysfakcji z udzielonej pomocy, to sukces okazałby się jeszcze większy.
Andrzej